Tuesday 21 October 2014

Cap jari

Salam semua..

Hari nie saya nak share dengan korang..

Saya ada masalah cap jari yg xboleh dibaca..sangat lah susah nak buka acc..banyak jugak la urusan yang berkaitan dengan urusan rasmi tergendala akibat cap jari..sebelum nie penah baca kat 1 blog..dia pn ada masalah sama dengan saya..dia pergi ke JPN minta borang pengesahan cap jari..

Semalam 21hb aku pergi ke JPN la nak ambik borang KP-12 tu kan..minta keluar kejap dr bos..sekali ramai pulak la org..bejanggut jugak la tunggu..hampir 1 jam lebih jugak la..

Akhirnya no aku dipanggil. Dapat plak minah kerek kat kaunter..aku ingat lg nama ya..tp xnak mantion la kat sni..dengan muka ye masam mencuka,senyum xnak..aku kat depan boleh plak borak ngan org sebelah..nyirap jugak la kan..sbb aku nak cepat nak kna masuk keje balik..

Lepas selesai je urusan dpat je borang KP12 aku terus gerak ke mybank untuk buka acc..alhamdulillah dekat mybank urisan kejap jerk..

So sape yg adr masalah cao jari..pergi je JPN minta borang KP12..lepas nie mudah la nak buat urusan rasmi..

Tq sangat kat member aku..baizura sebab bawak aku p JPN & Mybank..sebab aku xpandai drive

No comments:

Post a Comment