Thursday 13 November 2014

Vitamin C sustained release untuk kulit

Assalamualaikum

salam jumaat buat semua..

hari nie saya nak share pasal vitamin c shaklee a.k.a vitamin Cantik..sebab ape saya gelarkan dia vitamin Cantik..

Ini sebab vitamin c sangat bagus untuk masalah kulit. Sebelum nie kulit muka sangat kering,kusam dan ade jerawat halus dekat dahi..dekat celah2 hidung ade bintik2 hitam..nak tengok cermin pn tak lalu..dah mcm2 jenama pencuci muka dan krim saya guna..semua ya tak berhasil..

kadang tu rasa pedih je pipi nie bila dah terlampau kering..Nak dijadikan cerita saya ke kelas group offline master eti..alhamdulillah lepas kelas.. master eti buat cabutan bertuah.. rezeki saya dapat vitamin C..

balik tu terus saya makan..seminggu lepas tu alhamdulillah saya dah nampak perubahan..dah kurang bersin pepagi..jerawat halus makin hilang dan....yang penting muka saya dah tak kering dan mengelupas lagi.


Pengambilan Vitamin C 500gm secara konsistan dapat
-Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran
-Membentuk Kolagen
-Membaiki simptom pendarahan
-Peningkatan sistem imun
-Mencantikkan kulit
-Pelindungan dari matahari
-Keanjalan kulit


Sustained Release bermaksud proses dimana diformulasikan khas agar ia dapat dilepaskan secara perlahan lahan mengikut patenistimewa yang menjamin penyerapan vitamin diantara 3-6 jam

dapatkan vitamin c segera


fb:nurazimah Mohamad
Email:emmahemmo@gmail.com
012-3354834

No comments:

Post a Comment