Friday 30 January 2015

Keluar dari kehidupan biasa ke luar biasa

Assalamualaikum semua..semoga semua sihat-sihat hendaknya..

Selamat berhujung minggu..alhamdulillah hari nie semua keje rumah settle dah..hihihi..sebab smlm dah lipat baju...dah basuh baju..bangun pagi terus sidai je baju yang dah basuh semalam..

Ehhmm anak masih tido lagi..sambil tengok nasik lemak kopi O boleh la naip2 kan..sebab emma update blog pkai HP cap LENOVO jerk..

Semua orang nak kan kehidupan dan ade impian yang besar-besar betul tak...alangkah indah ya kalau hidup dalam angan-angan..

Emma seorang ibu yang bekerja..setiap pagi hantar anak ke rumah pengasuh..ptg pukul 6 baru ambik anak balik..bila aysha dah besar..aysha dah pandai rindu..bila balik mesti terkam dan peluk ibu kuat..

Ya Allah alangkah best kalau saya dapat jadi suri rumah...Yes nie lah impian besar saya..nak jadi SURI RUMAH. Sebab bagi saya SURI RUMAH adalah pekerjaan yang sangat mulia disisi Allah..

Tapi hidup di kota besar..seorang keje memang takkan cukup..berdua keje pn masik cukup-cukup makan...sampai bila kita nak hidup cukup-cukup makan..sampai bila nak duduk rumah flat..sampai bila nak pkai kereta kecik..sampai bila nak makan biasa2 je..sampai bila hanya nak window shopping..sampai bila..?????

Saya kena keluar dari kehidupan sekarang..saya nak keluar dari hidup biasa-biasa ke kehidupan luar biasa..

Nak meniaga??saya tak de modal yang banyak..saya pernah buat dropship..untung tak banyak pn..

Alhamdulillah saya jumpa shaklee dalam tahun 2012..masa tu saya ambik vita lea untuk masalah HB low..masa tu hati belom terbuka untuk belajar dan meniaga barang shaklee nie..

Tahun 2013 saya masuk ahli..dalam bulan 7 macam tu..tapi saya belum mula meniaga shaklee lagi..bulan 8 2014 saya baru mula betul2 buat..

Kenapa saya pilih shaklee dari barangan lain..

Sebab biz shaklee tak perlukan modal,tak perlu simpan stock..

Macam mana meniaga tak perlukan modal..saya akan ajar orang yang betul2 nak keluar dari kehidupan biasa2 ke luar biasa...saya cuma perlukan orang yang betul2 nak berubah..saya perlukan orang yang rajin,istiqomah,jiwa kental dan paling penting tak mudah putus asa..

Kalau dapat rm300 sebulan pn dah cukup untuk menampung belanja dikala pertengahan bulan..boleh topup duit pengasuh anak..sape nak bg kalau kita tak usaha...

Sape nak join group saya..boleh hubungi saya..insyaallah saya akan ajar korang sampai berjaya...

hp no: 012-3354834
Fb:nurazimah mohamad
IG : emma_aysha_shaklee

No comments:

Post a Comment