Wednesday 28 January 2015

Tambah berat badan

Assalamualaikum..

Lama rasa tak menaip kat sini..saya dulu kurus cekeding..ramai yang cakap macam papan lapis lah..kalau jalan macam layang-layang..

Sekeping je bila bejalan..nak marah jugak la..tp ape leh buat..mulut orang kita tak noleh nak tutupkan..

Sebelum nie berat saya cuma 38kg je..hahaha..mana tak sekeping ye kan..makan banyak pn badan tak naik..banyak dah saya cuba..tp tetap sama je..tak naik-naik berat.

Tahun 2012 saya jumpa dengan shaklee..saya cuba vita lea..lepas beberapa bulan saya rasa macam nak cuba set untuk naikkan berat badan..

Alhamdulillah dalam masa sebulan berat naik dari 38kg ke 43kg..bestkan..sekarang masih ambil untuk dapatkan BMI yang normal..

Set naikkan berat badan

-Mealshakes
•Memberi 29 sumber vitamim
•Membekal nutrisi kepada tulang
•Membantu tumbesaran
•perisa vanila yang sangat sedap

-Vita lea
•Penambahan tenaga segera
•Pelengkap nutrisi
•Metabolisma

B-COMPLEK
•Sumber tenaga
•Merangsang selera makan

Sape yang nak naikkan berat badan..set nie sangat sesuai..

Nak order boleh hubungi saya
0123354834
Emma
Fb:nurazimah mohamad
Email:emmahemo86@gmail.com

No comments:

Post a Comment