Thursday 15 January 2015

VITA LEA MEMBNATU MENGATASI MASALAH HB LOW

Assalamualaikum..

moga semua sihat hendaknya..

Semua sedia maklum setiap ibu yang sedang hamil akan mengalami masalah HB Low betul tak??..saya sendiri mengalami masalah HB Low masa mengandungkan aysha dulu. Masa mula Check up HB memang cantik 12.5 tp sebabkan alahan sangat teruk next check up HB saya makin menurun sehingga 9.3..

Saya kenal dengan vita lea tahun 2012..sepupu yang kenalkan..Alhamdulillah lepas konsium vita lea HB makin naik..kalau tak setiap kali pegi check up mesti kena marah dengan nurse. Kalau HB low klinik akan bg ubat untuk naik kan hb..saya dah lupa nama ubat tu..series cakap saya tak boleh telan..sebab bau dia yang buat saya tak tahan..setiap kali makan saya akan muntah..

sehingga lah sepupu saya kenalkan vita lea nie..happy sangat2 sebab xyah makan ubat zat besi tu.

Saya jugak amalkan pati kurma dan pati delima..

kulit anak cantik sangat tau..gebu jerk..

Vita lea multivitamin dan mineral pertama di cipta Didunia

KELEBIHAN VITA LEA

-Lengkap dengan 28 nutrisi
-Di saluti dengan spirulina
-Vitamin Paling pantas larut dalam air
-Sebagai penambah tenaga segera
-anti oksidan untuk mencegah kerosakan fungsi imun



 kekurangan Zat besi boleh menyebabkan ANEMIA

Anemia sangat bahaya untuk ibu dan kandungan.

Tanda-tanda kekurangan zat besi

-Kulit pucat
-tubuh merasa lesu dan lemah
-mengalami sesak nafas
-Mudah mengantuk
-Badan menggigil

hubungi saya
012-3354834
email:emmahemo86@gmail.com


No comments:

Post a Comment