Sunday 8 February 2015

Kelas RAHSIA JUTAWAN SHAKLEE DAN PEMASARAN DI FAIZWORLD TRAINING CENTRE

Assalamualaikum..

Alhamdulillah semalam saya berkesempatan ke kelas RAHSIA JUTAWAN SHAKLEE & PEMASARAN di Faizworld centre di bandar baru bangi..kelas start pukul 9.45 hingga pukul 2.00pm..

Pukul 7.30 pagi dah bersiap2 nak pergilahkan..saya kene lah turun awal sebab perjalan agak jauh..ini pn sebab saya kena naik turun komuter sebelum sampai ke Bangi..1st time ke Bangi sebenarnya..hari sabtu saya dah siap sms kawan tanya macam mana say nak ke paragon point seksyen 9. Kawan saya suruh turun di Komuter UKM dekat sikit katanya..

Pkul 8.00 naik komuter dari shah alam ke kl sentral..sampai je kl sentral beli tiket ke UKM elok nak turun tangga tren sampai..berlari lah saya nie takut plak terlepas tren..kalau terlepas nie alamatnya lambat la saya sampai..Alhamdulillah Allah sangat memudahkan perjalanan saya..pukul 9.50 saya sampai..nasib baik la kelas baru nak mula.



Nie lah leader-leader yang hebat..dari RCA ke Amalan rohani dan jugak trip ke US..Ya Allah bersyukur sangat dapat jumpa leader leader ni..baru lah bersemangat lagi kan..




 Nie tempat tester produk2 shaklee



Sampai je terus saya bancuh ESP sebabnya perut dah rasa lapar..masa nak pg tak sempat nak sarapan..alhamdulillah kenyang sampai balik.


Ok kite senam dulu yerk..semangat benau nampaknya yang bertudung biru tu..Sangat best dan bersemangat..Banyak ilmu yang saya dapat di kelas nie..


Nie KIDS ROOMS..lepas nie kalau nak bawak aysha boleh la..sebab dekat je dengan bilik kuliah nie..


nie lah PM Cery orang yang paling saya kagumi..walaupun pm cery tak kenal siapa saya..ye lah anak cucu cicit dia pn dah ramai.

PM Cery - Master izzati - sr Sup Rozilawati dan saya kira saya nie cicit lah kepada PM cery nie



Last kelas pm cery bagi sedikit kata- kata dan semangat pada yang hadir..

best sangat sebab nak cari training centre nie pn senang jerk..parking pn nampak banyak dan yang paling penting banyak kedai makan kat bawah..


Kalau nak sewa, boleh hubungi
Faizworld Training Centre
D-12-3, Block D
Paragon Point 2, Seksyen 9
Jalan Medan PB5
43650, Bandar Baru Bangi
emel : training_course@faizworld.com
Tel : 03-89289799, 0169219110
Berikan sokongan penuh anda dengan klik LIKE 
Page FB :facebook.com/faizworldtrainingcentre



No comments:

Post a Comment