Tuesday 1 September 2015

Atasi masalah kejang kaki semasa hamil

Assalamualaikum semua

Tetiba rasa nak share dengan korang semua tentang masalah2 yang sering sangat berlaku pada ibu2 hamil..termasuk lah saya nie..

Perbezaan mengandung anak pertama dengan anak kedua..

Masa mengandungkan aysha boleh dikatakan setiap malam saya diserang krem kaki..atau kejang kaki..sakit pinggang,sakit gigi..ini semua petanda kekurangan kalsium dalam badan..

Untuk kali kedua nie saya sangat takut perkara sama akan berulang..ye lah dulu husband keje normal..malam klu krem dia ada nak tolong..sekarang husband keje shift klu kena time memalam dia keje satu rumah ku meraung..fuuhhh sakit jangan dikenang..

Sejak saya amalkan ostematrik dari shaklee yang bukan sekadar kalsium..kaya dengan magnesium dan jugak vitamin D..dah 8 bulan baru 2 kali diserang tu pn like2 je sbb kehabisan stock oste nie..

So korang kalau selalu sangat krem boleh la cuba ostematrik nie..sangat berbaloi dan memberi keselesaan..

Bukan sekadar untuk kejang otot..
Nie antara manfaat lain yg saya dapat
📌tidur yang lena
📌tiada masalah sembelit
📌tak de masalah sakit pinggang
📌tak da masalah sakit gigi

Kalau nak order boleh direct whatsapp saya
012.3354834
Emma
Fb:nurazimah mohamad
IG:emmaaysha_shaklee

No comments:

Post a Comment