Saturday 21 February 2015

BAKAR LEMAK DENGAN KONSEP BAKAR

Salam semua..

Moga dalam keadaan sihat semuanya..

Hari nie saya nak share tentang konsep bakar dalam set shaklee..Semua orang nak kurus betul tak..nak kan BMI yang normal..masalah kegemukan membuatkan seseorang kurang keyakinan diri..suka menyendiri dan malu dengan diri sendiri..

Ok mulai sekarang..tekadkan dalam diri..saya nak kurus..cakap hari2..saya nak kurus..oppss korang la..saya dah memang kurus..

Lepas tu dah tekad korang kena la disiplin diri..bersenam sikit2 dan jaga prmakanan..

Sebeluhnya jagan sesekali skip sarapan pagi..makan berkali2 janji sikit-sikit..

Saya ada cadangan untuk membantu proses diet korang..korang boleh cuba set shaklee

Bakar menggunakan Omega guard atau lecithin atau keduanya korang ambik..bila dua benda nie bergabung result lagi ummpphh..

Fungsi lecithin
-Memecahkan lemak dan menolong mengurangkan berat badan
-Menurunkan paras kolestrol dalam serum.
-Mencantikkan otot dan kulit
-Membersih saluran darah..
-Membantu mengemulasi dan metabolisma lemak kolestrol dan trigliserid.

Fungsi Omega guard
-Membakar lemak dan kolestrol
-Membantu mengekalkan tahap kesihatan kolestrol LDL
-Mengawal masalah obesiti

Selain bakar korang boleh buang..

Buang dengan alfalfa @ herb lax

Supaya toksin dapay dikeluarkan dari badan korang

Nak dapatkan
Boleh hubungi saya
012354834
Nurazimah mohamad

Pengedar sah shaklee
1102955

No comments:

Post a Comment